Subscribe:

Labels

Isnin, 26 Disember 2011

~nilai blog saye~

assalamualaikum,
konnichiwa!

waaa.. sgt penat woooh.. semalam balik lmbat, kenduri kat keratong 7.
pastu anta akak aku balik kuantan balik. kemudiannye balik negeri sembilan balik.
banyak betul minyak kereta.
hoho
(TT,)

tapi tuu bukan ape yang aku cube nak cerita nih.
 ape yang aku nak kongsikan ialah nilai blog aku.
aku hengat  singgit ker, due hengget ker...
tapi...

RM1,172.07 !!!

tak caye kan???
kalau korang tak caye. aku percaye... hahaa
tak caye jugak?
nengok nih:

*saje nak berlagak~ haaa(^^,)


mane tak nyer. macam nak terkujat pun hader.
yang nak blogwalking kat sineh pon tak hadep~
followers? baru 30.. (daa meningkat la wehh!)

thankz tuu si purple violet. aku tahu nak cek nilai blog kat blog miss ni lah~

nak cek nilai blog korang???

klik sini (^^,)

ehh silap kah??? hahaa

sinih (TT,)

hahaa sory3. mempergunakan korang jap. hahaa

tuu jer laa kot.
sayonara minna san~
assalamualaikum.

2 ulasan:

atie tyra berkata...

haha . permainkan orang ye ?
siott jerkk ! huh !

airel chan berkata...

kaye aku kalau kau terkena bnyak kali.. bhahahahaha~