Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Jumaat, 2 Disember 2011

goodbye my schoolday!

assalamualaikum, konnichiwa minna~

berdasarkan tajuk di atas, (macem rumusan la pulak)
aku paham yang korang paham maksudnye.. bwahahahaha
SPM(sijil paling mudah) sudahpun tamat berlalu...

goodbye school, hello cuti!

tapi, rase sangat sedih ler nak tinggalkan sekolah kesayangan aku nih (tangan di dada, mata pandang ke atas)
nanti mesti rindu ngan cikgu, kawan, pakcik pekebun, makcik kantin, kucing projek (???),
pengetua (rindu kerk :p ) dan segala menatang yang hader kat skolah tuu..

* ni ler tempat aku berperang bermati-matian beberapa minggu lalu, haha


tapi dalam mengenang orang2 yang dirindui itu,
cuti ni aku dah ader bnyak projek... mwahahahaha (gelak devil)
antaranya:

*main game ran online

*jual minyak wangi,
(saper nk minyak wangi, bleh call saye.. hehe)

*ambik lesen kereta,

*dan sesi pengurusan body,
(agak terasa dengan ayat doktor tuu)


akhir kalam( ewah),
aku nak ucapkan semoga bergembira kepada kelas aku yang bakal berangkat ke
genting highland ( doakan korang selamat di sana)
jangan lupe belikan aku keychain, (cukup 18 keping, sume kena bagi)

dan kepada pelajar lepasan SPM 2011,
semoga cuti diisi ngan benda berpekdah sikit (^^,)

selamat bercuti,
arigato minna,
goodbye my schoolday!
assalamualaikum.


Tiada ulasan: