Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Ahad, 25 Mac 2012

keputusan aku???

assalamualaikum? konnichiwa?
mekasih sebab sudi datang. weeeeee~

post ni just ringkas dan padat.
taknak cite panjang2.
sensitif sangat.
h0h0

keputusan SPM aku?
cume 1A, 2A-, 4B+, 1B, 1C+ 1C.
alhamdulillah.
walaupun apa yang aku harap tak dpt. tapi aku redha. macam ape yg aku cakap sebelum ni.
matematik aku A.
bahasa melayu dan bahasa inggeris aku A-. (kena perli dengan cikgu bm aku, budak india dpt A+) ehem2
ICT, PSV, pendidikan islam dan sejarah aku B+ (jangan nak komen part nih)
kimia aku B.
fizik aku C+.
matematik tambahan aku C.

kira okey dop.

tapi yang paling aku pedas sekali bila ade hamba Allah nih cakap begini-begini:
"3A jer? anak kau bukan pandai ke?" kata makcik tersebut.

pedas sangat makcik.
nasib baik aku pikir orang tue. kalau tak. memang makan penampor 17 das tambahan sepakan penalti.

kalau laa sape2 yang ade pendapat yang same dengan makcik tu. attention please.
sila habiskan 36 buah buku tambahan 1 buku rujukan setiap subjek yang diambil dalam masa 2 tahun.
secara keseluruhan=72 buah buku.
hambik kau.
dalam masa 2 tahun tu tolak segala cuti yang ade, tidak termasuk waktu kokurikulum, waktu tido, waktu makan, dan lain2 yang sewaktu dengannya.
jangan tanya lah macam mana budak2 yang dapat straight A.
dah genetik rajin. harharhar
kalau yang macam mak nih memang sibuk memanjang. hahaa

so secara keseluruhannya, aku puas hati jugak laa. ape yang aku tak harap memang boleh diharap macam
addmath dan kimia. terkezut aku tengok gred yg aku dpt.

sekarang yang penting aku kena tunggu mana2 tawaran, ipta ke, institut perguruan ke, mahupun matrik dan asasi. (kelas kau asasi)

eloklah hamba mengundur diri sebelum mengarut lebih lanjut.

terima kasih sebab sudi melawat, menfollow blog saya yang sedang2 saja.

arigato minna,
komawo,
syukran jazilan,
xie xie ni,
terima kasih.

Assalamualaikum,
ma'assalamah.

p/s: nak pendekkan cerita, jadik panjang jugak. :p

5 ulasan:

Sakura Aihana berkata...

tahniah shahril...physics kta smalh.. tp bio ana mmg tak sgka2..bio slalu dpt D takpun E... tp kli ni ana dpt B+ mmg bersykr sgt2

cikatietyra berkata...

oh yeaahhh ! gempak ayat kau ! 17 das , sepak penalti , kelas kau . erm what else haa ? hahaha

Cik Dessert berkata...

yup2.. tahniah.. :)
spm dah lepas.. pkir masa depan lak..

airel chan berkata...

ana: alhamdulillah. :D
berkat doa. :p

atie: ape lagi? haha. nti aku pk kan. :p

Nur: thankz. insyaAllah. :D

Cik Dessert berkata...

:)