Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Isnin, 12 September 2011

~Sijil Paling Mudah~

Assalamualaikum! apa kabar???

kate nyer.. Sijil paling mudah yer tak..
kate akak aku kpd aku seketika dahulu..
*happy fairy tail (saper yg tengok anime fairy tail, tau nape die buat muke camni.)

kepada yang taktau.. Sijil paling Mudah adalah name laen kpd
SPM (Sijil Pelajaran Malaysia)..
aku agak terkezut gak ble akak aku ckap camtu..
tapi trime jer laa hakikat, SPM lagi mudah dari ape yg org laen blajor kat universiti..
PEEEERRRGGGHHH~

tengok kat sebelah kanan anda~
ader countdown to SPM..
so to SPM candidates, also me (aaarrrggghhh! (T_T)  )
try your best, beat the rest!
jangan mengalah selagi belum berjuang!
GANBATTE MINNA!
bak kate org arab.. Man Jada Wa Jada, Wa Man Zaro'a Hasoda (lebih kureng laa ejaan nyer)
yang bermaksud, sesiapa yang menanam pasti akan menuai hasilnya.
*levy fairy tail, try to encrypt spell

anyway, study smart jerk, jangan try study hard.. bahaye (",)!!
nanti tensyen plak.. laalaalaa~

that's all from me.. jumpa lagi. sayonara~  \(^^,)/

P/S: ble aku nk study nih???!! (T,T)

Tiada ulasan: