Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Rabu, 14 September 2011

penat laaa dowl (T_T)

Assalamualaikum (^^,)

hari ni sgt penat.. dari pagi sampai petang dok kat skola.. ugrh (TT,)

*sakit perut.. aaarrrkkk

hari niy mula dengan sakit perut masa kelas kimia.. nasib baik laa teacher suttini memahami, (",)
lepas tuu aku, shafiqah sulaiman, dengan anis joharing kena buat 
reflection for our last lesson dengan teacher rosliza bersama orang2 jabatan nyer.. huhu
daa laa kena speaking omputih..  aku pon bedal jer laa. dengan introduction ala2 Anuar Hadi


 "well  hello there world!"

gitu ler bunyi nyer.. credit to emirul ridzwan bagi idea camnih..

(taktau laa aper jadi kat reflection video tuuh~)

petang lepas tuisyen Math, aku kena sambung warna banner KRS yg cacamerba tuu..
credits to fahmi, shazlan shukri, and eijat.. kalu korang takder, alamat tak berhantor ler.. banner tuu.
also thankz to fitri rashid, sebab lakarkan banner tuu. huhu (^^,)

balik rumah pon daa dekat 6.30ptg.. smpai kat rumah tros tukar baju. kemudian berlari2 anak ker rumah jiran.. rumah shameera razak.. ader rumah terbuka..
aku bedal 3 pinggan nasi goreng.. hahaa.. lapor pnyer pasal. dari pagi tak mkan.

walaupon aku penat, tapi sebabkan ader kawan camni laa, ilang sume penat aku..
terbaek laa korang.. huhu  \(T_T)/
thank you so much,
arigato minna,
mekasih bebanyak
 

P/S: esok teacher shieda datang??? (",)

2 ulasan:

Peeka Syuhada berkata...

anwar hadi xpe.. seb baik mukan hadi yahya .:P

airel chan berkata...

urh.. hadi yahya. x fofular kott. hahaha